SELAMAT DATANG,AHLAN WASAHLAN WAMARHABAN BIKUM...TERIMA KASIH KERANA MELAYARI BLOG WILAYAH SELATAN,MOGA SEGALA MAKLUMAT DAN MAKLUMAN YANG ADA INI SERBA SEDIKIT DAPAT MEMBANTU ANDA SECARA TIDAK LANGSUNG...SELAMAT MELAYARI...

Saturday, September 13, 2008

APA DAH JADI & APA CERITA NIH....?



Salam....huhu aku pun tak paham apa yang dah berlaku sebenarnya...yang pasti aku tak nampak pun apa2 notis kebenaran menampal atau menggangtung banner nih kat situ oleh MAJLIS...sedih gak pasal wording punyalah cantek tapi jadi macam SAMPAH....Ramadhan tak abis lagi...so macam mana dgn dakwah kita....sapa nak jawab tu....? itukah harga yang patut dibayar oleh apa yang kita dah usahakan....pembayar pulak apa komen mereka....? perlu diingat bahawa setiap sen duit mereka ada dalam jasad dan badan kita....NATIJAHNYA.....? nah hari ni aku tengok banner tu dah ada kat dalam longkang.....takpalah baik aku ambik bawak balik kampung buat tutup motor bapa aku.....takpun buat penghadang cahaya matahari dari masuk kerumah.....JANGAN PELIK lesen/kebenaran yang aku shoot tu bukan kita punya tapi kain rentang yang besar tu...yang tulis " penghabisan stok....".....hmmmmmmm..

No comments: