SELAMAT DATANG,AHLAN WASAHLAN WAMARHABAN BIKUM...TERIMA KASIH KERANA MELAYARI BLOG WILAYAH SELATAN,MOGA SEGALA MAKLUMAT DAN MAKLUMAN YANG ADA INI SERBA SEDIKIT DAPAT MEMBANTU ANDA SECARA TIDAK LANGSUNG...SELAMAT MELAYARI...

Friday, May 15, 2009

Hari Keluarga Kelab JOWS di Port Dickson

Tarikh sebenar untuk mengadakan hari keluarga tersebut sepatutnya berlangsung pada bulan Mac, kemudian ditunda kepada bulan April 2009. Semuanya akibat pertembungan dengan program-program lain yang dibuat pihak atasan syarikat induk JOWS.
Selepas perbalahan dan perdebatan hangat yang berlaku dikalangan pimpinan JOWS pusat, maka telah dipersetujui tarikh baru iaitu 16 Mei 2009 (sabtu).Itupun jenuh sepak terajang di sana sini dikalangan pimpinan dan ahli bawahan. Sebenarnya bukan mudah untuk menjayakan majlis berbajet RM1000 ni berbanding majlis berbajet RM50,000 yang biasanya dibuat syarikat induk JOWS. Terlalu banyak perkara yang perlu diambil kira dan dicongak, darab, bahagi dan tambah. Ada satu kumpulan ahli teringin nak bermalam di PD, yang satu kumpulan lagi tak kisah walaupun buat setengah hari. Ada kumpulan yang nak pergi bujang, satu kumpulan lagi nak pergi dengan keluarga. Maka peninglah pimpinan kelab nak atur program.Akhirnya diputuskan pergilah ikut suka hati, nak bawa diri atau nak bawa peneman diri.Pimpinan kelab pun amat memahami keperluan ahli dan tidak terlalu tegas dan bersyarat.Sebab matlamat utama ialah mengeratkan ukhwah masing-masing.
Selepas selesai mengatur segala keperluan di PD dan tempahan kemudahan asas, timbul pula masalah separuh asas.Penulis tak dapat nak cerita di sini,kena tanya pimpinan kelab.
Tetapi apa yang menyeronokkan ialah terdapat beberapa syarikat yang sudi memberi hadiah dan cenderamata kepada kelab. Kita semua kena tunggu apakah jenis-jenisnya, penulis tak dapat cerita di sini kerana terlalu istimewa.
Satu lagi yang meyeronokkan, sukaneka yang dianjurkan. Ia boleh dikelaskan sebagai acara berprestij dan hebat. Penulis percaya semua ahli tertunggu-tunggu apakah acaranya. Bagi ahli yang tak berminat masuk acara,cukuplah membawa alat sorak sokong.

No comments: