SELAMAT DATANG,AHLAN WASAHLAN WAMARHABAN BIKUM...TERIMA KASIH KERANA MELAYARI BLOG WILAYAH SELATAN,MOGA SEGALA MAKLUMAT DAN MAKLUMAN YANG ADA INI SERBA SEDIKIT DAPAT MEMBANTU ANDA SECARA TIDAK LANGSUNG...SELAMAT MELAYARI...

Wednesday, July 23, 2008

ADUH......PENAT BANGAT....


Salam.....hmmm hari ni memang penat giler....kuar pejabat cheras tadi dah jam 9.00 pastu terus g ke Kajang.....tunggu abang Jem setel report pastu gi pulak ker Shah Alam......halamak....hari ni aku jadi drebar......berkejar pulak ker ampang visit site untuk SDZ....pastu terus g cheras bank in duit kaunter than pecut ker bangi....waduh2 baru sehari aku jadi drebar aku tak bleh bayang kalau memang kerja aku sebagai drebar.....mesti penat giler....takpalah janji jangan aku giler cukup.......adios.....luahan perasaan.com.my

No comments: