SELAMAT DATANG,AHLAN WASAHLAN WAMARHABAN BIKUM...TERIMA KASIH KERANA MELAYARI BLOG WILAYAH SELATAN,MOGA SEGALA MAKLUMAT DAN MAKLUMAN YANG ADA INI SERBA SEDIKIT DAPAT MEMBANTU ANDA SECARA TIDAK LANGSUNG...SELAMAT MELAYARI...

Thursday, July 24, 2008

Maklumat Penting...


Assalamualaikum...
Tuan/puan yang dirahmati Allah sekalian. Berikut ada beberapa perkara berkaitan mesyuarat spt diatas untuk makluman & tindakan tuan/puan.

PER : MAKLUMAN PENTING (AGENDA KJOW) PADA MESYUARAT JOW/BIL 6 BERTARIKH 16/7/2008.

(1) Kaunter mestilah dibuka pada WAKTU REHAT di semua cawangan LZS. PKP mestilah bergilir2 dgn PAZD 1/2 @ PD1/2 @ PT untuk rehat samada jam 1200-0100 @ 0100-0200. Budibicara tuan/puan dlm berkomunikasi secara baik amat diperlukan untuk menentukan waktu yg sesuai menggunakan waktu rehat yg dimaksudkan.

(2) Berkuatkuasa 1 hb OGOS 2008..DUIT KUTIPAN KAUNTER akan diambil oleh pegawai keselamatan yg dilantik oleh LZS seminggu 2 kali ( HARI RABU & JUMAAT ) kecuali kaunter ibu pejabat wilayah (KAJANG) yg mana pegawai PKP @ lain2 pegawai perlu bank-inkan duit kutipan seperti biasa (X Security) . Maklumat serta nama sykt SECURITY akan dimaklumkan kelak oleh pihak kewangan dari masa kesemasa.

(3) Hari Sabtu ke 2 & ke 4 KAUNTER MESTILAH dibuka seperti waktu yg lama KECUALI KTR CHERAS & SEPANG...sahaja yg dibenarkan tidak beroperasi. Peringatan kpd semua PKP, jika tuan/puan tidak dpt bekerja pada tarikh tersebut, sila maklumkan sekurang-kurangnya 3 HARI bekerja kepada penyelia tuan/puan untuk tindakan seterusnya.

Sekadar itu sahaja untuk makluman tuan/puan. Kerjasama dan sokongan tuan/puan sekalian amat dihargai. Semoga Allah sahaja yg membalas setiap perbuatan baik yg kita kerjakan. Amin.

Daripada :

SHARIFUDDIN BIN HJ. MUDA
Ketua Operasi Wilayah Selatan

No comments: