SELAMAT DATANG,AHLAN WASAHLAN WAMARHABAN BIKUM...TERIMA KASIH KERANA MELAYARI BLOG WILAYAH SELATAN,MOGA SEGALA MAKLUMAT DAN MAKLUMAN YANG ADA INI SERBA SEDIKIT DAPAT MEMBANTU ANDA SECARA TIDAK LANGSUNG...SELAMAT MELAYARI...

Thursday, August 14, 2008

UNHCR......OH UNHCR....

Salam.....hmmmm apa dah jadi ni....?
lebih kurang macam tu la desiran ayat yang terkeluar dari mulut seorang hamba Allah Taala yang sempat telinga aku tangkap lalu aku sisipkan disebelah kanan otak aku....simpan baik-baik....


kekadang aku pun trefikir gak sampai bila mereka2 ini harus berkeadaan sedemikian...ada anak...dijadikan umpan buat pancingan syiling2 yang berterbangan lalu hinggap didalam corong tupperware atau cawan kertas mereka.....lama gak aku memandang mereka tapi dia buat selamba.....payung yang ada dah tak jadi penghadang dek panas mentari tapi dijadikan pula penghadang untuk menutup "kemaluan" mereka yang komfon dah tak larat nak tutup....mahu jer aku bagi kad nama dan minta dia datang pejabat.....tapi dari datang pejabat zakat baik dia datang pejabat UNHCR....hmmmm macam mana la diorang ni.....nasib baik ayat yang telinga aku tangkap bukan berbunyi begini....."manalah LZS ni....tak buat keje ker......?"....ok lah kengkawan biar hati menafsir dan biar otak memikir.....rrrr lu pikir la sendiri......

No comments: